יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

ריהוט לי – ישיבה נכונה על כורסת טלוויזיה

הישיבה מול הטלוויזיה יכולה להיות במקרים רבים ממושכת למדי. בדיוק בשל סיבה זו, מומלץ להקפיד לא רק על רכישת כורסת טלוויזיה איכותית ונוחה, אלא גם על כמה כללים של ישיבה נכונה.



לפוסט המלא לחצו ארקדי שייטלבויים

ארקדי שייטלבויים הוא הבעלים של ריהוט לי המעניקה פתרון ריהוט כולל לכל לקוחותיה אשר עליהם נמנים בין השאר לקוחות מוסדיים, אדריכלים ומעצבי פנים, בתי מלון וצימרים וכן חברות ממשלתיות, ארגונים ציבוריים וכמובן פרטיים.
ריהוט לי  גאה לשווק מוצרים ישראלים כחול לבן ולתרום לחברה ולכלכלה בישראל.
חשוב לציין, כי מוצרים רבים המוצגים בחנות הינם מוצרים בלעדיים  לחברתנו ואנו משמשים כחנות המפעל.

תגובה 1:

  1. לא לקנות בשום פנים ואופן שירות גרוע, תצטרכו להתחנן כדי לקבל את כספכם\ המוצר שעבורו שילמתם!
    ארקדי שטלביים הוא מבעלי די ארקה בע"מ. חנות גרוע שירות גרוע. לא היתי מציע לגרועים שבאויביי לקנות שם. כמות התביעות נגד לי רהיטים היא עצומה. חשפו לי ריהטים תביעות\ די ארקה שירות לקוחות בכדי להבין לאיזה בור אתם נכנסים אם תחליטו לקנות שם!

    השבמחק