יום רביעי, 24 באפריל 2013

עיצוב וסידור רהיטים על פי תורת הפאנג שווי - ריהוט לי



שיטת הפנג שוואי היא שיטה סינית עתיקה ומטרתה לארגן חפצים ומבנים בצורה שנוכל להגיע לאיזון והרמוניה עם הטבע. משמעות השם מהמונח הסיני רוח ומים והוא הגיע במקור בציטוט מספר הקבורה הסיני שאומר כי "הצ'י מתפזר ברוח ונאסף על גבולות מקווי מים". תורת הפנג שוואי שמה דגש על פתיחת חסמים מסוימים בגופנו ומתן חופש לאנרגיית החיים. דרך עיצוב חדרי השינה שלנו לפי אותם עקרונות נוכל לנתב אנרגיות חיוביות אל החדר וכך להרגיש טוב יותר במהלך כל היום מחוץ לבית וכמובן בזמן בו נשהה בחדר השינה.


למאמר המלא לחצו - ריהוט לי עיצובים

ריהוט לי נוסדה בשנות ה- 90' ומאז נחשבת לאחת החנויות המובילות והמתמחות בארץ בתחום הריהוט בכלל ובתחום השינה בפרט, ונתפסת כמותג בעל מוניטין רב, איכותי וידוע. ריהוט לי עיצובים ממוקמת במרכז הישראלי לריהוט בראשון לציון.
ריהוט-לי עיצובים - פרטי קשר:
מתחם : ראשון לציון
מספר חנות: 308
קומת החנות: ג'
טלפון: 9415497 -03

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה